e-mail (kojeg nažalost rijetko provjeravam)



Utemeljeno 24.05.2005. u 15:38
(optimizirano za Mozillu Firefox)

02.08.2008., subota

Trik u službi zarade - priprema za novi članak

Zapostavio sam pisanje ovih studioznijih članaka. Nastojat ću to nadoknaditi. Imam dovršiti zadnji o Apollu. No prije toga, stići će jedan posebniji članak zbog kojeg moram izvršiti par priprema i potrošiti nešto novca. Moglo bi biti spektakularno... a i bit će ako završim na Hitnoj. :D
Možda bude ozljeda, no imam povjerenja u pripremu i iskustvo mnogih drugih. ;)

A sada post. Trikovi.
Možete li izvesti trik koji djeluje toliko pogubno i toliko stvarno da ćete zaprepastiti i prestraviti publiku? Naravno da možete. Ako ste k tome još i dobar govornik, imate potencijal za zaradu.
A ako ste posebno prevarantski raspoloženi, možete izmisliti ritual povezan s trikom, okarakterizirati ga iscjeljujućim i zaraditi još više. Money. greedy

Evo jedna zanimljiva fotografija.


Odmah ću na početku reći da vam ne preporučujem ponavljanje ovih stvari koje ponekad znam izvoditi. Ponekad me pukne avanturizam. Iako se prije svega teoretski pripremim, uvijek može ostati neki faktor kojeg nisam uzeo u obzir.
Ne želim biti odgovoran za nečije ozljede, kthxbai.

Na fotografiji je moj prst uronjen u rastaljeno i pregrijano olovo čija je temperatura bila oko 500°C. Olovo se inače tali na 327.46°C. Trik se mora izvoditi brzo, tako da prst ne ostaje zaronjen dulje od pola sekunde. Nakon sekunde počne boljeti. Jako.
Ozljede nisam zaradio. Kako mi je to uspjelo?
Kada ne znate o čemu se radi, a podložni ste praznovjerju, postajete potencijalna meta za sugestiju. I onda vam se mogu prodati razne woo woo ideje svedene na "um iznad materije".

No ovdje se radi uglavnom o Leidenfrostovom efektu. Vidjeli ste kako kapljica vode klizi po vrućoj površini. Ona klizi na jastučiću pare koji je izolira od površine. Nešto slično je i ovdje. Prst mi je bio mokar i zaštićen tim slojem vodene pare. Da bih dobio ovako detaljnu sliku bez uporabe bljeskalice morao sam ovo ponoviti dvadesetak puta, pa sam na kraju ipak zaradio par sitnih opeklina prvog stupnja.
Najviše što sam uspio zaroniti prste bilo je nekih 4 cm na tri prsta odjednom, ali šteta da nisam uspio slikati. Kada sam prvi put odlučio uopće taknuti olovo, naravno da sam bio uplašen. Tko ne bi bio? Adrenalinski šut.
Mislio da ću posvjedočiti bolnom uništenju tkiva na prstu. Mislio sam da sam stvarno teška budala. Instinkt. No pokazao se pogrešnim - nije mi bilo ništa.


Ono što sam ovim htio pokazati jest da postoje ekstremne pojave vrlo podložne iskrivljavanju. Recimo mogao sam vam prodati priču da se za ovo treba "duhovno" pripremati uz brdo točno određenih molitvi, nošenjem točno određenih komada kamenja u džepu... A mogao sam vam i reći da dođete na moju seansu gdje ću vas ja naučiti kako da "materiju podvrgnete umu" i onda vam tu "intelektualnu uslugu" i naplatiti. Neki ne bi shvatili razliku.

Sjetite se toga sljedeći put kada čujete nešto sumnjivo.

- 20:05 - gurni glavu kroz monitor (23) - snimi - #

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

interferencija on/off

Ovaj blog je čuvao Frank. Frank je deložiran prije par mjeseci. Ako imate utočište, Frank će vam biti zahvalan.

zapamtite!

Copyright © endimion17.blog.hr 2005-2006-2007-2008-2009-2010-2011-2012-2013.

Sva prava pridržana.